Blogg

Gud vad det inte blir av att blogga. Vet inte varför, men jag har inte alls nån lust :) Konstigt hur det svänger upp och ner det där..

Idag har jag skjutsat min mor till planet mot Sthlm. Pappa e där och de ska tillbringa helgen i lägenheten och säkert kommer hon shoppa också när hon väl är i storstan.. unfair.

Jag drog vidare till Cilla och fikade lite för att sedan hämta Putte från jobbet vid 15.30.

För en stund sen kockade Patrik ihop pepparbiff av viltstek. Potatis och rödlök i ugnen fanns det till. Och Aioli förstås.. MM! :) Det va gött!

Nu har vi helg. Patrik har veckovila imorgon då han jobbat så många dagar i sträck.
Ikväll blire Idol och relaxing :) Undra om jag kanske skulle sticka iväg och köpa lite snarra? Och nötter.. hojja va gott me nötter!

JO! Jag sticker! Jag har 20min på mig, det klarar jag :D

Vi hörs nån annan dag.. när det kanske finns något att säga.

Kommentarer
Postat av: Tilda

jag drog också och köpte karkki i sista minuten ;) hehe

2009-10-01 @ 20:22:04
URL: http://tildalidstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0