Dop.. igen!

Nu har jag ordnat det här med dopet.. :)

De sa att det i princip alltid är dubbeldop när det är så många som vill döpa.. det ska alltså vara fullständigt främmande människor med vilket inte känns så jättekul.. Löpande bandprincipen.
Nä. Det är jag inte intresserad av.

Till slut blev det iaf så att vi ska ha dopet i kyrksalen som är typ bakom altaret. Det blir perfekt :) Då får man ingen som spelar till psalmerna, men det ordnar jag själv så det blir nog bra.

7 november gäller det alltså. Äntligen klart. Måste ringa runt nu och kolla så att alla kan komma, annars blir det jobbigt igen.

Jaja!

Nu kommer P inrusandes från brevlådan och säger att banken svarat om lånelöfte..! Ooh.. livrädd är jag!

Jag återkommer!


Kommentarer
Postat av: Brorsan

Apropå lånelöftet.... Hur gick det med budgivningen av huset?

2009-09-15 @ 20:48:39
Postat av: sandra

Spännande med lånelöftet!!! :) Håller alla tummar och tår!

2009-09-15 @ 22:38:06
URL: http://viskablitre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0