Facit till efterkontrollen

Tisdag
Efterkontrollen gick verkligen hur bra som helst. Jag är som sagt jätteglad att det är Cilla och ingen annan. Det var fort gjort och jag fick en OK-stämpel på stjärten :D

Efter det bar det av till min farmor för lunch. André och Edvin var också på plats. Köttbullar och spaghetti. Mm!

Sen bråttom iväg på stan för att köpa baddräkt, och sen iväg till Leklandet. Det var jättekul :) Jag och André gick lös på rutschkanorna som två småungar :) Vi sket i att vi inte hade nå barn med oss som täckmantel. Våra egna är ju lite väl små för att åka kanor :)
När jag och Valle kollade på André som skulle åka en jättebrant kana, så kom en liten flicka fram till oss utan att säga ett ljud.. Hon plockade upp Valles tuttis och satte den i munnen på honom :) Haha! Hon var inte mer än 5 år :) Sööt. Sen sprang hon iväg igen.

Jag och André åkte upp till mamma och pappas lägenhet och hängde. André skulle iväg och fotografera med några polare, så mamma var barnvakt till Eddo.
Sara(min kusin) kom dit och umgicks och vi fick mat av mamma. Efter en stund kom även Simon(min kusin) & Emma och fick sig lite kaffe. Det var fullt hus :D

Vid 7 åkte Emma iväg på vattengympa. Sara stack iväg och hämtade Patrik från KGS och Jag & Simon åkte hem till mig. Vi möttes alla upp där och spelade Bubble Bobble hela kvällen :D Wiiee! Synd att inte alla tycker det är lika roligt som jag tycker :)
Emma kom efter gympan, och de fick titta på de barnkläder jag lagt undan åt dom.

När jag och Patrik väl blev ensamma så somnade Putte efter en hård dag på Svappis-stoppet. Det där jäkla stoppet alltså.. det verkar som att det fortsätter in på nästa vecka och jag är redan döööless!

Onsdag
Babysim stod på schemat.

Jag packade och packade hela dagen och försökte att inte glömma nåt :) Jag hade även tänkt hämta 2 paket, minipiller från apoteket samt byta baddräkten mot ett linne på Intersport.

Babysimmet var jätteroligt :) Vallis var hur nöjd som helst i badet! Spydde lite nu och då, men det e sånt man får ta!
Vi var ganska många i gruppen så det var rätt fullt i bassängen, men det gick ju bra ändå :)

Efter simmer var Vallis helt utslagen och sov i 2h. Jag passade på att köra runt och fixa mina ärenden medan Therese satt barnvakt i bilen på varje ställe.

Ett av paketen jag skulle hämta var adresserad till Valter Hammar. Konstigt.
När jag kom hem och öppnade så var det ett JÄTTEFINT lapptäcke som tant Caroline hade sytt åt honom! Åååååh vad gla jag blev! Den var fantastiskt fin!
Den har vi nu på golvet och Valle ligger där varje dag :)

Idag, Torsdag
Idag bestämde jag att vi skulle dega hemma och inte ha några planer alls, så det är det vi har gjort. Vi har myst jääärnet på soffan.

Vi får se vad morgondagen bjussar på!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0