Kaffe o kaka

Idag har vi varit hos Cilla o Mange hela dan i princip. Jag, Patrik och Sara. Och Valle förstås :) Svärmor kom också dit efter ett tag.
Det var trevligt :) Fick Cillas blåbärskaka med vaniljsås. Mmm!

Imorgon är det husvisning för hela slanten. Hojj. Börjar kännas lite nervöst! Tänk om banken nekar oss lånelöfte.. huuga hiskeliga tanke. Time will tell! Jag återkommer med info om huset imorn.

Idag plingade det på dörren på förmiddagen. Som vanligt fullkomligt FLÖG jag(linne o trosor) och Patrik(kalsonger) ur tvsoffan och sprang omkring som yra höns och sökte kläder! :D Haha. Alltid samma reaktion. Vet inte varför vi gör så. Vi e nog inte så van att få spontanbesök :)
Det var iaf postgubben som hade 15 förpackningar foton till mig som jag framkallat :D Wiiiee! Helt exalterad! Jag satte mig genast ner och började fippla in bilder i Valles album, det var kulit :) Sara kom också över och pysslade.

Måste börja sortera upp bilderna i kronologisk ordning i album, och det känns lite tungt faktiskt, men det e bara att sätta igång! Måste förstås köpa album först..

Nu ska jag farma lite och sedan uppdatera Valles blogg med bilder från hans playdate med Lovis i lördags :)

Gonatt!

http://mammasvalle.blogg.se
Vill ni komma åt den är det bara att meddela mig här med en kommentar.
Om vi är vänner på facebook så svarar jag där med ett mail, annars kan ni lämna mailadress!

Kommentarer
Postat av: Lisette Modig

jag vill, jag vill, jag vill :)

2009-09-08 @ 11:41:18
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag vill ha! Tack.

2009-09-08 @ 15:03:53
Postat av: Cameron & Jessica



Jag ar Patriks barndomskompis(Raimond) storasyster och jag har foljt din/er blogg mest pa grund av att vi har soner som ar i samma alder. Eftersom det ar sa kul att folja din blogg sa ar jag intresserad av din nya blogg, sa lange du kanner att det ar okey att skicka losen. Om du inte kanner for det, helt ok =) Vi hoppas att ni har en bra dag! / Cameron & Jessica

2009-09-08 @ 17:06:06
URL: http://jessiedarlin.blogg.se/
Postat av: Bulan

Jag vill ju också såklart! :)

2009-09-08 @ 19:07:01
Postat av: Johanna Emmoth

Jag vill oxå läsa

2009-09-10 @ 17:24:02
Postat av: Linda

Jag hade gärna velat läsa din nya blogg fastän du inte känner mig. Har halkat in på din blogg för kanske ett halvår sedan och har fastnat :)

2009-09-11 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0