Morgon

Ja. Nu är det morgon.

Herregud vilken tidig morgon också :P
Vaknade av att Moa smsade 07.30. Hade glömt stänga av ljudet på telefonen :) Idag ska vi ju som bekant planera Luletrippen och Moa är ju alltid uppe med tuppen, den fuskiga jäkeln.. men jag passar på att stiga upp när jag ändå har vaknat, känns som lika bra.

Har just bytt blöja på Valter och han har fått käk, så nu sitter jag med datorn i famnen i sängen och skriver medan Valle ligger breve mej och tittar förtjust :)

Idag hade jag tänkt ringa pastorsexpedition och boka in dopet. Hojj. Det tar emot. Känns så jobbigt hela dopgrejen så jag skulle egentligen vilja hoppa över det. Men det e nog lika bra att köra på för andras skull.. Och när man väl gör det så kommer det vara jättetrevligt, det är jag helt övertygad om.
Samma helg åker vi då förmodligen till Pajala (Min mormors mamma bor där) och fotar 5 generationerskortet! Har tänkt göra det också sen Valle föddes, men har inte kommit till skott. Man får ju inte missa ett sånt tillfälle.. det är inte alla som har 5 generationer att fota liksom.. faktiskt så vet jag ingen annan förutom vi. Jag är ganska stolt över det :)

Här är min brors 5 generationersfoto :)
I oordning Edvin, André, Mamma, Mommo, Gammelmommo.


Inatt har jag iaf skickat iväg bilder på framkallning! Finally! Det blev ca 800st + 1 förstoring på Vallis som ska hänga ovanför hans säng + några bilder som klistermärken som ska sitta på toaletten ovanför skötbordet.

Denna är till ovanför sängen. Harmonisk kille :) Och är fortfarande :P


ÅH! Just ja! Glömde helt bort! Efter min depression över huset igår så var Patrik tröstande och smsade att det kommer fler hus etc.. och jag kände bara att "Jojoooo.. men inget som det här..". Hehe. Jag hann bara gå in på svenskfast så hittar jag vårat hus! :) Wiiiee!
Visning är nästa vecka och detta är fristående och 1000ggr finare än förra :P Det trodde jag inte när jag vaknade och bölade.. :D
Måste boka in ett möte med banken också och kolla så att vi får lånelöfte, men det ska nog lösa sig. Hoppas jag!

Jaja. Nu måste jag hinna Farmtowna lite innan Moa dyker upp! :)

Ha en bra dag!

Moa och Meja

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken käck bild du hade där nederst i inlägget. Ses snart!!

2009-09-03 @ 10:00:10
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0