Snart natt + tuuuusen bilder :)

Ja. Snart är det nog bädden för oss, jag börjar få tunga ögonlock. Men inte Vallis av nån anledning. Jag blir lite galen.. helt plötsligt idag ska han vara vaken seeent.
Han ligger alltså här breve mig och sprattlar järnet i pympisen :) Jaja, nya tag imorgon :)

Elin Labba och hennes kille har fått en flicka förresten :) Grattis!

Imorgon är Sara barnvakt åt Lova, då blir det marknad och umgänge för vår del :) Kulit. Hoppas inte Lova får nån akut dålig dag så att Sara blir nervös :)

Här kommer lite bilder från vårt besök i Piteå när Edvin och Lotti fyllde år!

Vallis trööött i bilen på väg dit :)


Sen vart han busig när hans mamma tokade sig :)



Eddo med största paketet :)


Edvins faffa hjälpte lite


Eddos pappa hjälpte också lite


Min bror o Edvin


En Bobbycar! Polis :)



Kartongen var också rätt okej som present :)


Nöjd :)



Mamma, Pappa, Barn, Hund :)


Den bruna overallen som vi köpte (köpte även en likadan till oss:)


Eddos Mamma fick också paket


En mössa! :) Skitfin


Edvin laddar för sin tårta :) Naken och med svart soppåse under matstolen! :D


Tårtan! Visst skulle man blåsa ljuset?


Greja lite med skeden


Plocka bär var det som var mest intressant :) Sötfis. Min mor och Valle i bakgrunden :)


Sen vart det kladdomajaure :)


Patrik och min mamma tittar på!


Min svägerska Lotti med Vallis :)





Ett besök av Moa!



Gladfis


Meja o hennes gamla morsa :)




Snart är gardinen till Valles rum klart, men inte riktigt än.. maskinen står framme än. Det vill som inte riktigt bli av att färdigställa. Som sagt. Uppskjutare.

Bildbevis till min mamma :D


MEN! Jag ringde faktiskt till Gud idag och skulle fråga om han hade nån prälle ledig i oktober för Valters dop, men det var inge svar.. Försöker igen på Måndag.

Vi har även fyllt ansökan om lånelöfte idag och skickat till banken. De skulle skicka svar i pappersform.. så från och med måndag då.. det blir nervösa dagar :)

Min älskling


Fridfull kille


Brallis kollade teve en dag :)


Sen vart han abrupt avbruten i sitt tvkikande..


Mammas tröttis..


That's all folks!

Nästa vecka har jag efterkontroll hos Cilla på MVC och samma dag har Valle efterkontroll på BVC.. då ska han få sprutor. Jag har ångest.. men det går säkert bra.

Tänkte ta tag i babysimmande också! Det hade vart superkul!

Till sist och som godnatt bjussar jag på en bild som jag sa att jag inte skulle lägga ut..

Visst e han fin, min kärlek? :) Här i ett resårband som jag tatt bort från ett par av Valles brallor :)


GODNATT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0